AUTORSKO PRAVO I PRAVO INDUSTRIJSKOG VLASNIŠTVA

- Postupci zaštite autorskog prava
- Postupci radi povrede prava žiga
- Postupci radi povrede patentnih prava i industrijskog dizajna

OPIS USLUGE

Zastupam stranke u svim vrstama sudskih, arbitražnih i izvansudskih postupaka vezano uz povredu autorskog prava, prava patenta, povredu žiga i povredu industrijskog dizajna. U takvim postupcima je cilj prethodno istražiti mogućnost mirnog rješenja spora; stoga zastupam stranku tijekom pregovora, te po nalogu stranke sastavljam ugovore kojim se strane u sporu sporazumijevaju o mogućem mirnom rješenju spora, odnosno sastavljam ugovor radi stjecanja licencije, ugovore radi prijenosa prva na patentu i ugovore radi prijenosa prva na žigu. Osim navedenih ugovora sastavljam i ugovore o razvojno-istraživačkim projektima i zajedničkim ulaganjima radi razvoja izuma ili prototipa.

ŠTO USLUGA UKLJUČUJE?

• Mirno rješavanje sporova radi povrede prava izuma, žiga ili autorskih prava
  • Vođenje postupka zaštite povrede autorskih prava pred sudovima, posebno radi neovlaštene upotrebe i korištenja autorskih tekstova, računalnih programa, software-a, fotografija i sl.
  • Sastav tužbi radi povrede žiga
  • Sastav tužbe radi povrede patenta
  • Sastav tužbe radi povrede prava iz registriranog industrijskog dizajna
  • Sudjelovanje u sudskim postupcima vezanim uz povredu prava industrijskog vlasništva